Stel je voor…

5

dat je ochtenden weer ontspannen verlopen

5

dat je met een ‘rustig hoofd‘ kunt douchen

5

dat je voluit kunt ademen

5

dat je weer heerlijk slaapt

5

dat je de dingen doet die jou energie geven

5

dat je uitgerust wakker wordt

5

dat je je vrolijk, optimistisch en positief voelt

5

dat je hoofd weer ‘normaal’ functioneert

5

dat je straks weer  volop de moeder en vrouw bent die je wilt zijn (je 2.0 versie!)

Samen gaan we dit bereiken!

Meld je aan voor het ‘uit je overspanning’ coachtraject.

Wanneer je te lang stress hebt ervaren gaat je lichaam zich hierop aanpassen. Met het gevolg dat je constant teveel stresshormonen aanmaakt. Dit zorgt voor veel klachten. Lichamelijk, mentaal, maar ook psychisch en sociaal. Erg vervelend!

Je bent niet meer de moeder, vrouw en medewerker of ondernemer die je was. En je moet nu NOG harder werken om op je oude niveau te blijven presteren. Terwijl je nu al het gevoel hebt dat je het niet meer trekt.

Gelukkig is hier wat aan te doen!

Met de juiste begeleiding kan je dit in een aantal maanden terugdraaien. Ga je nu nog door dan heb je kans om burnout te raken.

Hoe gaan we te werk?

All inclusieve traject

Het ‘uit je overspanning’ traject bestaat uit 7 individuele coaching sessies van een uur. Hierin gaan we concreet en effectief aan de slag met jouw herstel.

We starten altijd met een gratis ontstressgesprek. Voorafgaand aan de dit gesprek ontvang je een vragenlijst. Op basis van de uitkomst van het ontstressgesprek en de vragenlijst stellen we vast of je overspannen of burned-out bent. Dan kunnen we inschatten welk traject bij je past. Je ontvangt een verslag van mij dat je, als je verzuimd van je werk, ook kan meenemen naar je bedrijfsarts.

 
Het traject is inclusief:

  • 7 sessies (kan ook online)
  • Beveiligde e-coaching omgeving
  • Werkmap met informatie en ondersteundende opdrachten.
  • Cognitieve gedragstherapie (anders leren denken, met als gevolg anders handelen)

 De investering voor dit traject is 875 euro.

 

De eerste fase van het traject is vooral gericht op herstellen. Je stresssysteem is ontregeld en het is belangrijk dat je leert ontspannen en op te laden.
In de tweede fase ga je rustig aan actiever bezig en leer je technieken om goed te herstellen na activiteiten.

De derde fase is gericht op re-integratie en op het aanleren van belangrijke vaardigheden die je nodig hebt om niet weer in een overspanning te komen. Denk aan assertiviteit en nee kunnen zeggen.

Stop met doorgaan!

Het is je niet gelukt om zelf gas terug te nemen. Met goed begeleiding voel jij je binnenkort weer een stuk beter. Ik help je graag!

Ik heb gewoon weer vertrouwen in mijzelf en ik voel me energieker. Ik heb weer plezier in mijn werk, maar ook privé en bij sociale dingen.  Over het algemeen ben ik relaxter en minder gestrest. Het lukt me weer om van de kleine dingen te genieten

Lees hier de het hele verhaal van Iris Kemna en wat ze van het ‘uit je overspanning’ traject vond.

Iris Kemna

Lerares onderbouw